Internet2011-11-04
4

Google: nowe położenie reklam w wyszukiwarce

Google wprowadza nowe miejsca położenia reklam w swojej sieci wyszukiwania.

Google podaje, że dynamicznie optymalizuje każdą stronę z wynikami wyszukiwania, łącznie z reklamami, które się na niej pojawiają. Firma zdecydowała, że reklamy, które wcześniej były wyświetlane z boku wyników wyszukiwania, czasem będą mogły pojawiać się pod nimi.

Z obserwacji internetowego giganta wynika, że w wielu przypadkach wyświetlanie reklam poniżej wyników wyszukiwania jest wygodniejsze, jeśli ktoś przegląda stronę z góry na dół. Przeprowadzone testy wykazały, że reklamy wyświetlane w tym miejscu miały wyższy współczynnik klikalności niż te prezentowane z boku strony.


rys. 1 Reklamy po prawej stronie wyników wyszukiwania

 


rys. 2 Reklamy poniżej wyników wyszukiwania

Autor:km

Więcej informacji:Google, reklama w wyszukiwarce

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas