Internet2014-09-22
0

Google reklamuje AdWords polskim reklamodawcom (wideo)

Google Polska rozpoczęła kampanię promującą system Google AdWords polskim firmom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Akcję przygotowały agencja BBH London oraz domy mediowe Essence i Abagada.

Spot Google AdWords pokazuje krótką historię znajomości dwojga osób, w której często potrzebne są różne produkty i usługi. Wyszukiwane i kupowane są one za pomocą wyszukiwarki Google, co sprawia, że warto się w niej reklamować.

- Z przeprowadzonych badań wynika, że wiele firm słyszało już o AdWords, ale nie do końca rozumie jaki wpływ może mieć reklama w Google na rozwój ich biznesu. Nasza kampania jest kierowana do właścicieli i osób zarządzających firm z sektora MŚP, które już prowadzą różne działania promocyjne i reklamowe i ma na celu zwiększenie świadomości czym jest AdWords oraz w jaki sposób wykorzystać to narzędzie w promowaniu swojego biznesu - opisuje Michał Kępka z marketingu Google Polska.

Spot w kilku wersjach jest emitowany m.in. na YouTubie. Kampania jest jednocześnie prowadzona w wielu krajach w Europie.

Kreacją reklamy zajęła się agencja BBH London, a planowaniem mediów - domy mediowe Essence i Abagada.

Autor:tw

Więcej informacji:Google, AdWords, reklama w Google, SEM

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas