Reklama2011-01-26
0

Google reklamuje Internetową Rewolucję

Google Polska prowadzi kampanię reklamową wspierającą cykl edukacyjny Internetowa Rewolucja. Planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dom mediowy PanMedia Western.

Internetowa Rewolucja to akcja edukacyjna zachęcająca firmy do obecności w internecie. Cykl obejmuje imprezy dla przedsiębiorców, które na zlecenie Google Polska, home.pl i PKPP Lewiatan organizuje agencja EM Lab (więcej na ten temat).

Kampania reklamująca Internetową Rewolucję od IV kwartału ub.r. jest prowadzona w prasie, radiu i internecie. W ramach akcji w wybranych czasopismach, m.in. w „Newsweeku” i „Forbesie”, zamieszczone zostały kupony o wartości 250 złotych na „Pierwszą reklamę w wyszukiwarkach”. Kampania oprócz promocji samych imprez ma na celu przybliżanie korzyści, jakie daje firmom obecność w internecie.

Autor:km

Więcej informacji:Google, Internetowa Rewolucja

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas