Reklama 2010-02-09
0

Google w Super Bowl (wideo)

Google zapłaciło około 5 milionów dolarów za emisję swojej reklamy w trakcie niedzielnego Super Bowl.

53-sekundowy spot pt. 'Parisian Love' został wyemitowany w jednej z przerw reklamowych podczas trzeciej kwarty finału ligi futbolu amerykańskiego NFL (New Orlaens Saints pokonali Indianapolis Colts).

To pierwsza telewizyjna reklama, w której gigant z Mountain View promuje swoją internetową wyszukiwarkę. Od ponad trzech miesięcy spot można było obejrzeć w należącym do Google serwisie YouTube.

"Nie planowaliśmy zrobienia reklamy na Super Bowl ani reklamy wyszukiwarki do telewizji. Naszym celem było po prostu stworzenie serii krótkich internetowych filmików o naszych produktach i naszych użytkownikach (...) Ale ten klip tak się nam spodobał i miał on tak pozytywny odbiór na YouTube, że postanowiliśmy podzielić się nim z szerszą widownią" - napisał na oficjalnym blogu Google Eric Schmidt, dyrektor wykonawczy firmy.

Autor: km / km / km

Więcej informacji: Mountain View, Super Bowl, Google, Eric Schmidt

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas