Reklama2010-07-21
0

Google z OMG

Google zawarło dwuletnią umowę z Omnicom Media Group (OMG).

Na mocy porozumienia grupa, do której należą takie domy mediowe jak OMD i PHD, ma wydać setki milionów dolarów na reklamy graficzne swoich klientów (m.in. Pepsi, McDonald's, Apple, Sony) jakie będą umieszczane na stronach Google.

W zamian internetowy gigant ma pomóc OMG w budowie systemu, mającego pozwolić grupie na sprawniejsze kupowanie przestrzeni reklamowej w sieci Google. Firma z Mountain View będzie także przekazywać OMG dane analityczne pokazujące jak radzą sobie reklamy grupy.

Umowa nie jest oparta na zasadzie wyłączności, co oznacza, że Google może współpracować w tym samym zakresie z innymi firmami reklamowymi, a OMG z takimi rywalami internetowego giganta jak Facebook, Yahoo czy Microsoft.

Autor:km

Więcej informacji:Google, Omnicom Media Group, OMG

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas