PR2021-04-21
0

Gorenje klientem 38 Content Communication

Shutterstock.comShutterstock.com

Marka Gorenje, producent sprzętów dużego i małego AGD, dołączyła w kwietniu do grona klientów 38 Content Communication. Agencję wyłoniono w przetargu.

Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji PR, prowadzenie biura prasowego, obsługę testów produktów oraz koordynację współpracy z influencerami i blogerami.

Za działania operacyjne odpowiadać będzie dedykowany zespół specjalistów.

W portfolio klientów 38 Content Communication znajdują się takie marki jak: Accor, Grupa Atlas, Bausch Health, ElectroMobility Poland, SM Mlekpol, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Klimatu czy Iron Mountain Polska.

Autor:jd

Więcej informacji:Gorenje, 38 Content Communication

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas