Reklama2022-11-22
0

GPD wygrywa przetarg Delecty

Najnowsza kampania Delecty jaką można zobaczyć w mediach, to efekt wygranego przetargu przez GPD Agency.

Po 6-letniej przerwie w zasięgowej komunikacji wizerunkowej Delecta powraca z uwspółcześnionym wizerunkiem marki, w bliskiej relacji z konsumentem. Bohaterem kampanii "Powiedz to prosto z serca" jest chłopiec, który docenia mamę za to, co robi w domu, ale i za wspólną zabawę, pasje i zaangażowanie.

Agencja GPD odpowiada za przygotowanie: platformy komunikacyjnej – Big Idea, opracowanie scenariusza oraz produkcję spotów video. Komunikacja opiera się na wyprodukowanych przed GPD Film Studio spotach o długości 45 i 30 sekund i jest realizowana w TV oraz digitalu, oraz na kanałach social media.

Autor:jd

Więcej informacji:Delecta, GPD Agency

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas