Reklama2021-03-08
0

Graal promuje jedzenie ryb

Firma Graal zainicjowała program edukacyjny, w którym zachęca konsumentów do jedzenia ryb trzy razy w tygodniu, również ryb z puszki i wyboru produktów oznaczonych znakiem „Jakość Tradycja”.

W działaniach tych wykorzystano spoty 15’ i 30’, które były emitowane na antenach TVP, TVN, Polsat oraz w stacjach tematycznych.

Kontynuacją programu jest cykliczna obecność w porannych programach śniadaniowych, w których marka we współpracy z kucharzami i dietetykami popularyzuje spożywanie kwasów Omega-3, bogato występujących m.in. w rybach oraz kampania spotowa. W marcu i kwietniu na antenach TVP, TVN, Polsat i stacjach tematycznych wyemitowane zostaną spoty 15’ i 30’ zachęcające Polaków do jedzenia ryb w puszce.

- Jednym z elementów inicjujących program edukacyjny była lutowa kampania Graala, w której zachęcaliśmy Polaków do zwiększenia spożycia ryb, ponieważ wzbogacają naszą dietę w kwasy Omega-3 i witaminy. Nasze produkty są oznaczone znakiem „Jakość Tradycja” a to zobowiązuje. Gwarantem najwyższej jakości jest sam surowiec - ryba, następnie jej przygotowanie, czyli poddanie obróbce termicznej i bezpieczny sposób pakowania. Dzięki temu nasze produkty mogą być przechowywane przez wiele miesięcy – mówi Justyna Frankowska, członek zarządu Grupy Kapitałowej Graal.

Autor:bg

Więcej informacji:Graal, kampania edukacyjna, ryby

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas