Reklama2018-10-11
0

Grandes Kochonos Digital wygrywa przetarg De'Longhi

Agencja Grandes Kochonos Digital wygrała przetarg na kampanię dla marki ekspresów do kawy De'Longhi.

Przedmiotem przetargu był spot ekspresów do kawy z systemem LatteCrema wraz ze skrótami.

To kolejne zwycięstwo Grandes Kochonos Digital w przetargu organizowanym przez De'Longhi. Agencja zrealizowała kampanię dla segmentu robotów kuchennych Kenwood. Działania prowadzone były pod hasłem #KenwoodChallenge, twarzą akcji była trenerka personalna Katarzyna Wolska.

Wpływy sprzedażowe Grandes Kochonos Digital wzrosły w 2017 roku do 3,62 mln zł z 2,82 mln zł rok wcześniej. Zysk ze sprzedaży wzrósł z 336 tys. zł w 2016 roku do 564,8 tys. zł w ub.r. Zysk netto z kolei wzrósł z 271,3 tys. zł do 480,5 tys. zł. 

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas