Reklama2019-10-10
2

Greenpeace z nową edycją kampanii „Adoptuj Pszczołę”

Agencje Społem i ReBrain wspierają nową, właśnie rozpoczętą 7. edycję kampanii „Adoptuj Pszczołę” w social mediach. To pierwszy projekt realizowany przez Społem w ramach współpracy z Fundacją Greenpeace Polska.

Obecna edycja kampanii potrwa 6 tygodni i jest prowadzona na Facebooku i Instagramie.

Jej celem jest zaangażowanie jak największej liczby Polaków w pomaganie pszczołom. Akcja jest szczególnie ważna ze względu na liczne zagrożenia dla owadów zapylających wynikające z działalności człowieka - wykorzystywane w rolnictwie toksyczne pestycydy, zanikanie naturalnych siedlisk zapylaczy, a także postępującą zmianę klimatu. Z tego właśnie powodu wątek wpływu kryzysu klimatycznego na pszczoły będzie szczególnie istotny w tegorocznej akcji.

Agencja Społem odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych, jej stronę tekstowo-wizualną (key visuale, kreacje graficzne, animowane oraz dodatkowe elementy, takie jak nakładki na awatary czy wydarzenia), opracowanie planów publikacji i prowadzenie projektu.

„Adoptuj Pszczołę” to kampania społeczna Fundacji Greenpeace Polska, dzięki której już siódmy rok z rzędu dziesiątki tysięcy osób wspólnie angażują się w pomaganie owadom zapylającym. Dzięki „adopcjom” wirtualnych pszczół na stronie www.adoptujpszczole.pl, każdy ma szansę pomóc pszczołom miodnym i dziko żyjącym. Można „adoptować" dowolną liczbę wirtualnych pszczół, można też wybrać pomiędzy adopcją jednorazową, a tzw. adopcją regularną, odnawiającą się co miesiąc.

Ambasadorką akcji w 2017 roku była Dorota Wellman.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas