Reklama2014-03-11
5

Greenpeace kpi z reklam Procter & Gamble „Dziękuję Ci, Mamo” (wideo)

Greenpeace nakręciło parodiujący niedawne kampanie Procter & Gamble „Dziękuję Ci, Mamo”. Organizacja krytykuje w nim koncern za brak proekologicznej postawy.

W swoim spocie Greenpeace prezentuje fragmenty reklamy Procter & Gamble, by za chwilę zestawić je z realiami panującymi w Indonezji, skąd koncern czerpie surowce do swoich produktów.

Organizacja oskarża P&G  o wycinanie lasów, z których drzew pochodzi olej palmowy używany do wytwarzania kosmetyków. Cierpią  na tym zwłaszcza orangutany, które pozbawione są tym samym warunków do życia.

Przypomnijmy, że pod hasłem „Dziękuję Ci, Mamo” Procter & Gamble reklamował się podczas igrzysk olimpijskich Londyn 2012 (zobacz szczegóły) oraz niedawnej zimowej olimpiady w Soczi (więcej na ten temat). W kampaniach firma podkreślała poświęcenie matek początkujących sportowców,  którzy po latach zdobywają medale.

Koncern nie skomentował jeszcze nowego spotu Greenpeace’u.

Autor:jj

Więcej informacji:Greenpeace, Procter & Gamble, P&G

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas