Reklama2019-11-15
0

Grey Europe zajmie się obsługą kreatywną Coca-Coli w Europie

Agencja reklamowa Grey Europe w wyniku wygranego przetargu będzie odpowiedzialna za kreatywne i strategiczne projekty dla koncernu Coca-Cola na 28 rynkach w Europie Środkowej i Wschodniej.

Agencja Grey Europe będzie realizować kreatywne i strategiczne projekty dla całego portfolio marek koncernu, w tym Coca-Cola, Diet Coke, Coca-Cola Zero Sugar i Fanta.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu ani rozpoczętej współpracy.

Coca-Cola współpracuje z kilkoma agencjami. Latem Wieden i Kennedy London stworzyła kampanię „Magic of Coke Taste”. Publicis Italy przez cały rok pracowała nad kampaniami tej marki, w tym nad inicjatywą recyklingu i współpracą marki z Dieslem. 

W czerwcu McCann Europe promował rozszerzenie asortymentu smaków Diet Coke za pomocą spotu z udziałem aktorki Tanyi Reynolds.

W Polsce wrześniową kampanię wprowadzającą na rynek Coca-Cola Energy realizowała agencja McCann Worldgroup.

Tom Hidvegi, kreatywny strateg w Coca-Coli w Europie Środkowej i Wschodniej, powiedział: - Cieszymy się, że wprowadziliśmy Grey Europe do naszego niedawno odnowionego kreatywnego podejścia, w którym nasi partnerzy, czyli agencje maja naprawdę z nami współpracować ustanawiając nowy standard w kreatywności. 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas