Reklama2016-06-07
2

Grey Group Poland będzie reklamować Pepco w Europie Środkowo-Wschodniej

Agencja Grey Group Poland wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową sieci sklepów Pepco w Europie Środkowo-Wschodniej. Poprzednio zajmowała się tym agencja V&P.

W ramach współpracy Grey Group Poland będzie odpowiadać za pełną obsługę marketingową Pepco: w zakresie wszystkich działań komunikacyjnych w mediach tradycyjnych i internecie, shopper marketingu, produkcji reklam oraz planowania i zakupu mediów.

Współpraca dotyczy rynków Europy Środkowo-Wschodniej, w których są sklepy Pepco, czyli Polski, Czech, Rumunii, Słowacji i Węgier. Umowa jest długoterminowa.

W przetargu Grey Group Poland pokonała dwa inne holdingi reklamowe z Polski (nie podano ich nazw).

Dwa lata temu sklepy Pepco pierwszy raz były reklamowane w telewizji, kampania była prowadzona pod hasłem „Więcej za mniej... codziennie!”. Kreację tamtych reklam przygotowała agencja V&P.

Autor:tw

Więcej informacji:Grey Group, Pepco

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas