Reklama2023-11-15
1

Pepco reklamuje ofertę świąteczną

”Jak święta, to Pepco” to hasło promujące ofertę popularnej sieci sklepów dyskontowych, obejmującą  m.in. ubrania na licencjach Psiego Patrolu i Disney, skrzaty czy świąteczne kubki.

Produkty z oferty świątecznej Pepco już pojawiają się na półkach i będą uzupełniane w listopadzie i grudniu. Dostępne są w ponad 1250 polskich sklepach sieci, zlokalizowanych w galeriach, retail parkach oraz na ulicach handlowych.

- Wiemy, że w tym roku każdy jeszcze uważniej patrzy na domowy budżet. Dlatego, również  dla naszych stałych klientek ciągle rozszerzamy ofertę o nowe produkty w najbardziej konkurencyjnych cenach. Dzięki temu mogą regularnie uzupełniać listę swoich świątecznych zakupów, planując wyjątkowe prezenty dla najbliższych oraz nowe, świąteczne dekoracje swoich mieszkań.  – komentuje Agnieszka Jaworska, Pepco group commercial director.

Autor:jd

Więcej informacji:Pepco

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas