Reklama2016-06-20
1

Grey Group Poland i DDB & Tribal z pierwszymi polskimi nominacjami w Cannes Lions 2016

W trwającym od soboty 63. festiwalu Cannes Lions 2016 jak dotąd nominowano dwie kampanie zrealizowane przez polskie agencje. Zgłosiły je Grey Group Poland i DDB & Tribal Warszawa.

Grey Group Poland otrzymała nominację w kategorii Health & Wellnes za kampanię „Życie po śmierci”. Akcję agencja przygotowała wspólnie z ShootMe i Fundacją Pedagogium dla Centrum Szkoleniowego MOO PCK.

„Życie po śmierci” to program przeprowadzania kursów pierwszej pomocy wśród osób skazanych prawomocnym wyrokiem sądu za zabójstwo, które niedługo wyjdą z więzienia. Poprzez edukację kampania miała dać skazanym szansę na rehabilitację po odbyciu wyroku.

Nagrody w tej kategorii wręczono w sobotę. „Życie po śmierci” nie otrzymało żadnej.

Drugą nominację w tegorocznym Cannes Lions dostała agencja DDB & Tribal - w kategorii Radio Lions za akcję Radio Animator realizowaną dla Estrady Poznańskiej. Ten projekt został już już w tym roku nagrodzony złotem w polskim konkursie reklamy KTR.

W pozostałych kategoriach, w których ogłoszono już nominacje (Innovation, Direct, Glass, Print&Publishing, Promo&Activation), nie ma projektów zgłoszonych przez agencje z Polski.

Autor:bg

Więcej informacji:Cannes Lions, Grey Group, DDB & Tribal

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas