Reklama2017-06-06
0

Grey Group Polska reklamuje w internecie żywność bezglutenową Schar

Do grona klientów agencji reklamowej Grey Group dołączyła firma Schar, producent produktów bezglutenowych. Agencja odpowiada za jej działania w internecie.

Agencja opracowała już pierwszą kampanię dla firmy Schar, pod hasłem „Pełne życie z Schar”. Działania reklamowe są oparte na treściach wideo (krótkich filmach ze sposobami na codzienne i niecodzienne wyzwania związane z celiakią, alergiami i nietolerancją glutenu).

Kampania realizowana przez Grey obejmuje współpracę z ambasadorami marki oraz ekspertami - dietetykami specjalizującymi się w diecie bezglutenowej. Agencja odpowiada za całość działań dla marki Schar, w tym strategię, produkcję oraz komunikację na Facebooku.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Autor:bg

Więcej informacji:Grey Group, Schar

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas