Reklama2008-06-16
0

Grey Worldwide będzie obsługiwać Totalizator Sportowy

Spośród sześciu agencji, które wystartowały w przetargu na obsługęTotalizatora Sportowego w zakresie świadczenia usług reklamowych,wygrała oferta złożona przez Grey Worldwide Warszawa.

W przetargu brały także udział Young & Rubicam Poland, JUST,Gruppa 66 Ogilvy, PZL oraz McCann Ericsson.

- Komisja Przetargowa oceniła oferty według następującychkryteriów oceny - cena (waga kryterium 70%) oraz ocena prezentacjaodpowiedzi na zadanie kreatywne (waga kryterium 30%) - informujePiotr Gawron, rzecznik prasowy Totalizatora Sportowego.

Umowa z agencją Grey Worldwide Warszawa zostanie podpisana do końcatego roku z opcją przedłużenia do połowy 2009 roku.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas