Reklama2015-09-01
0

„Groszki szczęścia” w loterii na 15-lecie sklepów Groszek

Startuje loteria zdrapkowa z okazji 15-lecia sieci sklepów Groszek. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Groszki szczęścia na 15-lecie!”, obsługuje agencja marketingowa Smolar.

W ramach promocji zdrapkę otrzymuje się za jednorazowe zakupy w sklepie Groszek o wartości minimum 15 zł (bez uwzględnienia wyrobów tytoniowych i alkoholi innych niż piwo), w tym przynajmniej jednego produktu od kilkudziesięciu partnerów akcji. Maksymalnie można za to otrzymać trzy zdrapki.

Jeśli pod zdrapką znajduje się symbol nagrody, można ją odebrać od razu w sklepie. Pozostałą część kuponu można zachować i wysłać pod numer 70908 SMS-em o treści Groszek.Nr zdrapki lub wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie groszkiszczescia.pl. Do zdobycia jest 400 nagród dodatkowych oraz Fiat 500.

Loteria rozpoczęła się 1 września i potrwa do końca października. Jej obsługą zajmuje się agencja marketingowa Smolar.

Akcję będą wspierać działania reklamowe w Radiu ZET oraz w prasie („Fakt” i „Super Express”) oraz samych sklepach Groszek (plakaty, naklejki, banery). Kreacją spotów zajęła się firma Nieustraszeni Łowcy Dźwięków, a reklam graficznych - agencja Smolar. Za planowanie i zakup mediów we własnym zakresie odpowiada Eurocash, właściciel sieci Groszek.

Autor:tw

Więcej informacji:Groszek, Eurocash, loteria

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas