Reklama2024-02-09
1

Startuje loteria Lisnera

Rozpoczęła się najnowsza aktywacja marki Lisner, za której przygotowanie i komunikację odpowiada Hand Made. Loteria potrwa do 31 marca.

Agencja odpowiada za przygotowanie i pełną obsługę loterii. Zakres współpracy objął także stworzenie idei kreatywnej kampanii, pełnej identyfikacji wizualnej oraz projekt dedykowanej strony internetowej.

- Wspólnie z klientem wypracowaliśmy koncepcję loterii, która nie tylko spełnia zadania sprzedażowe, ale przede wszystkim opowiada o marce i produktach Lisner. Zaprojektowaliśmy również dodatkowe aktywacje, na przykład przy rejestracji paragonu na stronie zachęcamy do wzięcia udziału w grze. Cel? Jeszcze głębsze zanurzenie w świat marki - mówi Łukasz Tkacz, dyrektor kreatywny w Hand Made.  

Kampanię promuje spot, za którego produkcję i postprodukcję także odpowiada Hand Made.

 

Autor:jd

Więcej informacji:Lisner, loteria

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas