Reklama2009-06-25
0

GroupM: 417 mld USD na światową reklamę w b.r.

Globalne nakłady na reklamę spadną w bieżącym roku o 5,5 procenta.

Taką prognozę przedstawiła należąca do holdingu WPPGroup agencja medialna GroupM. Wcześniej szacowała onaspadek na poziomie 4,4 procenta.

W sumie wydatki na światową reklamę mają w 2009 roku wynieść 417miliardów dolarów. Z kolei na rok 2010 GroupM prognozuje spadek o1,4 procenta, do 411 miliardów dolarów.

Agencja szacuje również, że w Ameryce Północnej nakłady nareklamę spadną w bieżącym roku o 4,2 procenta, w Europie Zachodniejo 11,1 procenta, w Europie rozwijającej się o 16,3 procenta, wregionie Azji i Pacyfiku o 2,8 procenta, a na Bliskim Wschodzie i wAfryce o 1,5 procenta. Natomiast wzrost o 6,9 procenta ma zostaćodnotowany w Ameryce Łacińskiej.

źródło: MediaPost Publications

Autor:km

Więcej informacji:GroupM

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas