Reklama2019-02-11
0

GroupM kończy współpracę z RECMA, zaczyna z COMvergence

Sieć GroupM (WPP), do której należą takie domy mediowe, jak Wavemaker, Mediacom, Mindshare rozpoczyna stałą współpracę z globalną niezależną firmą badawczą COMvergence. Oznacza to koniec dotychczasowej współpracy z RECMA, która dotychczas zajmowała się dla GroupM danymi związanymi z obsługą klientów agencji.

Decyzja GroupM związana jest z tym, że agencje mediowe na całym świecie podejmują wszelkie działania, by być postrzegane jako bardziej przejrzyste w swojej działalności, zwłaszcza w zakresie rozliczeń budżetów obsługiwanych reklamodawców.

COMvergence, podobnie jak RECMA zajmuje się sprawozdawczością i analizą biznesowych danych komercyjnych, gromadzi je i zestawia, a poddając analizie określa rynkową pozycję agencji.

GroupM już współpracował z COMvergence – od 3 lat, dodając każdego roku kolejne rynki swojej działalności do analizy. Teraz zawarto globalną umowę o partnerstwie, w ramach której firma badawcza zobowiązała się zwiększyć dokładność swojej metodologii oraz raportowania z rocznym audytem zewnętrznej, akredytowanej firmy audytorskiej.

Z danych COMvergence wynika, że GroupM ma obecnie 28,8 proc. udział w rynku obsługiwanych budżetów mediowych i bilans w wysokości 45,5 mld dolarów.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas