Reklama2022-05-18
0

GroupM w Rosji zmienia nazwę na Group4Media

Sieć GroupM (należy do WPP) działająca w Rosji zmieni nazwę na Group4Media. To efekt przeniesienia przez WPP rosyjskich aktywów na lokalne kierownictwo. Nowe nazwy będą mieć także agencje MediaCom, Mindshare i Wavemaker.

Holding WPP już w marcu zdecydował, że w związku z inwazją Rosji na Ukrainę zaprzestaje prowadzenia działalności na terenie Federacji Rosyjskiej. Kilka dni temu poinformowano z kolei, że firma przenosi swoje rosyjskie aktywa do lokalnego kierownictwa,  a działające tam agencje będą w związku z tym działać pod nowymi markami.

W wydanym właśnie komunikacie prasowym przekazano, że transakcja przeniesienia rosyjskich aktywów GroupM do lokalnego kierownictwa została sfinalizowana. W związku z tym GroupM w Rosji zmieni nazwę na Group4Media.

Zmienią się również nazwy agencji wchodzących w skład holdingu w Rosji. Mindshare stanie się Mediamind, Mediacom stanie się Mediasystem, a Wavemaker będzie działać pod marką Mediamaker.

Teraz firma pracuje nad nowym brandingiem dla holdingu i agencji - wkrótce wprowadzi zmiany na rynek.

- Tak jak poprzednio, pozostajemy w kontakcie z naszymi zagranicznymi kolegami, kontynuujemy pracę zgodnie z przyjętymi standardami międzynarodowymi i rosyjskimi oraz w pełni wypełniamy nasze zobowiązania wobec naszych klientów i partnerów. O to właśnie chodzi w naszych nowych markach. Group4Media to wszystko dla mediów i komunikacji, a 4M to cztery marki z naszym branżowym DNA - powiedziała Maria Kolosova, prezes Group4Media.

 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas