Reklama2016-12-08
0

Grupa AdTaily zmienia nazwę na Yieldbird

Firma marketingu internetowego Grupa AdTaily(należy do Agory) zmieniła nazwę na Yieldbird. Teraz pod tą marką oferowane będą nie tylko usługi dla wydawców związane z zarządzaniem ich powierzchniami reklamowymi, ale także rozwiązania dla reklamodawców.

Jak wyjaśnia Bartłomiej Chmiel, dyrektor zarządzający Yieldbird, zmiana nazwy to naturalny krok w rozwoju spółki. Cztery lata temu pod marką Yieldbird została uruchomiona usługa polegająca na optymalizacji powierzchni reklamowych wydawców.

Reklamodawcy tak jak dotychczas będą mogli współpracować z działem sprzedaży spółki w zakresie emisji kampanii bezpośrednich. Do tej pory Yieldbird rozwinął swoje usługi w ponad 30 krajach świata, obsługując takich gigantów jak m.in. MailOnline (internetowe wydanie "Daily Mail"), Edipresse Media czy Burda.

Rebranding nie pociąga za sobą zmian w sposobie funkcjonowania spółki. Zachowana zostaje ciągłość prawna działalności, co oznacza, że wszystkie dotychczasowe ustalenia i umowy pozostają wiążące. Cały czas w ramach struktur spółki funkcjonuje wewnętrzny software house pod marką Codest, zajmujący się tworzeniem oprogramowania dla firm mediowych.

Autor:bg

Więcej informacji:AdTaily, Yieldbird, rebranding

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas