Reklama2019-03-08
2

Grupa Biuro Podróży Reklamy wydziela spółkę Reach a Blogger, plany na ekspansję zagraniczną

Robert SosnowskiRobert Sosnowski

Platforma influencer marketingowa Reach a Blogger została wydzielona jako osobna spółka z grupy Biuro Podróży Reklamy. Właściciele chcą znaleźć inwestora i rozpocząć ekspansję zagraniczną.

W grupie Biuro Podróży Reklamy od marca działa spółka celowa Reach a Blogger, która od teraz jest operatorem platformy o tej samej nazwie, łączącej marketerów i blogerów w działaniach marketingowych.

Funkcjonowanie platformy i jej zespół pracowników nie ulegają zmianom.

- Jest to kolejny, naturalny krok w rozwoju projektu. W zeszłym roku platforma Reach a Blogger kolejny rok z rzędu podwoiła przychody, które wyniosły już ponad 720 tys. zł netto. Spodziewamy się, że 2019 r. będzie kolejnym rokiem dynamicznych wzrostów, co oznaczałoby, że przychody w tym roku znacznie przekroczą milion złotych. Uznaliśmy, że przy takiej skali biznesu przyszedł czas, by nasz projekt został wydzielony jako osobna spółka - mówi Robert Sosnowski, CVO Reach a Blogger.

Jak podają szefowie Biura Podróży Reklamy, przez Reach a Blogger zrealizowano już 10 tys. transakcji z influencerami. Na platformie jest zarejestrowanych 20 tys. kont, a odwiedzalność w skali miesiąca wynosi 25 tys.

Reach a Blogger rusza na podbój zagraniczny

Obecnie trwają prace na kolejną, anglojęzyczną wersją platformy. - Zamierzamy spróbować ekspansji na rynek globalny - komentuje dodaje Robert Sosnowski, dodając: - I to też jeden z czynników decydujących o wydzieleniu Reach a Blogger do osobnej spółki. Obecnie zastanawiamy się czy tę ekspansję przeprowadzić organicznie, wyłącznie na własny koszt i ryzyko, czy pozyskać wsparcie finansowe, by działać szybciej i intensywniej. To jest jeszcze kwestia otwarta, ale oczywiście jesteśmy otwarci na rozmowy ze wszelkimi partnerami zainteresowanymi zainwestowaniem w platformę.

Przychody platformy Reach a Blogger, osiągnęły na koniec 2018 r.  720 tys. zł netto, wobec 369 tys. zł netto w roku 2017.

W gronie aktywnych klientów platformy w 2018 r. znaleźli się m.in. Allegro, Zalando czy ESKK, jak również domy mediowe i agencje reklamowe takie jak m.in. Starcom, Zenith Optimedia, Quantify, OX Media, Green Parrot.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas