Reklama2016-10-04
6

Grupa Cyfrowy Polsat kończy program lojalnościowy Paszport Korzyści, bo jego formuła się wyczerpuje

Po ponad dwóch latach od wprowadzenia Grupa Cyfrowy Polsat likwiduje program lojalnościowy Paszport Korzyści, z którego mogli korzystać m.in. klienci Cyfrowego Polsatu, Polkomtela i Plus Banku. - Formuła programu powoli się wyczerpuje - uzasadnia Polkomtel.

Uczestnikami wprowadzonego w maju 2014 programu Paszport Korzyści były spółki Cyfrowy Polsat, Polkomtel, Plus Bank i Paszport Korzyści. Ich klienci dzięki udziałowi w programie mogli liczyć na atrakcyjne promocje i oszczędności. Nagrodami w nim były też np. bilety na mecze siatkówki polskiej kadry, której sponsorem był Plus, zaproszenia do programów Telewizji Polsat. W ramach programu premiowano też m.in. akcję Inter Partner Assistance Polska „Prywatne leczenie nie musi być drogie” czy organizowaną przez tę firmę promocję „Ubezpieczenie dla osób wyjeżdżających za granicę”.

Zakończenie programu Paszport Korzyści nastąpi z końcem października br., a jego uczestnicy mogą wykorzystać zdobyte nagrody i korzyści do końca stycznia 2017 roku.

Arkadiusz Majewski, starszy specjalista z działu komunikacji korporacyjnej Polkomtela, wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że na polskim rynku od dłuższego już czasu zaobserwować można odchodzenie od tego typu programów, zbudowanych na łączeniu promocji różnych partnerów i zastępowanie ich raczej korzyściami oferowanymi na bazie produktów i usług własnych.

- Podobnie jest i w tym przypadku. Uznaliśmy, że formuła Paszportu powoli się wyczerpuje. Klienci Grupy Cyfrowy Polsat chętniej korzystają z szerokiego portfolio usług dostępnych w naszej ofercie w ramach Programu smartDOM, dającego możliwość łączenia różnych produktów i osiągania korzyści poprzez płacenie mniejszych rachunków. To obecnie jedyna taka oferta na rynku, w ramach której dostępne są takie usługi jak telewizja satelitarna, Internet LTE Plus i Plus Advanced, telefonia komórkowa i stacjonarna, energia elektryczna, usługi finansowe i ubezpieczeniowe, a także urządzenia telekomunikacyjne oraz sprzęt RTV. Liczba klientów korzystających z tego rozwiązania, w swej formule porównywalnego przecież do programów lojalnościowych, systematycznie rośnie, a nie ukrywamy też, że będziemy go rozwijali o kolejne produkty i usługi - uzasadnia Arkadiusz Majewski.

Z programu smartDOM korzysta obecnie ponad 1,2 mln klientów Grupy Cyfrowy Polsat, którzy posiadają 3,44 mln usług kontraktowych.

W I półroczu 2016 roku grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat miała 4,81 mld zł przychodów i 409,4 mln zł zysku netto.

Autor:bg

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas