PR2017-12-22
0

Grupa Graal nowym klientem Hill+Knowlton Strategies

Do grona klientów agencji Hill+Knowlton Strategies dołączyła grupa Graal, zajmująca się przetwórstwem ryb w Polsce. Klienta pozyskano przez rekomendację.

 

W ramach stałej współpracy agencja zajmuje się komunikacją dwóch marek z portfolio grupy Salatino oraz SuperFish. W ramach stałej współpracy jest odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji, prowadzenie biura prasowego, współpracę z ekspertami zewnętrznymi oraz działania z influencerami.

Za obsługę klienta odpowiada zespół konsultantów z departamentu komunikacji marketingowej, którym kieruje Katarzyna Fabjaniak, group account directora.

Klienta pozyskano w drodze rekomendacji, a umowę podpisano na czas nieokreślony.

Salatino to brand gotowych do spożycia sałatek, SuperFish jest zaś marką produktów bez konserwantów, takich jak ryby wędzone, świeże, marynaty, salinaty czy twarożki.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas