Reklama2018-06-01
0

Grupa IMS w pierwszym kwartale 2018 roku ze wzrostem sprzedaży

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Spółka zajmująca się marketingiem sensorycznym IMS odnotowała w pierwszym kwartale tego roku  zamknęła sprzedaż na poziomie 11,4 mln zł - to o ponad 20 proc. więcej  niż rok wcześniej. Zysk netto osiągnął prawie 2,3 mln zł (+120 proc. w porównaniu z relacji rdr.).

Z porównaniu z końcem ubiegłego roku, liczba lokalizacji abonamentowych Grupy IMS zwiększyła się o ponad 250. Spółka zatrudniła także nowych menadżerów, intensyfikowała działania marketingowe oraz postawiła na sprzedaż wysokomarżowych usług.

- Odnotowaliśmy pokaźne wzrosty we wszystkich kluczowych segmentach działalności Grupy IMS. Po raz pierwszy w historii, zysk netto w I kwartale przekroczył 2 mln zł. To nastraja optymistycznie do dalszej części roku – mówi Michał Kornacki, prezes zarządu IMS.

Grupa IMS ostatnio ogłosiła prognozę finansową na 2018 rok. Zgodnie z nią sprzedaż zamknie się kwotą 53 mln zł, a zysk netto wyniesie 9 mln zł.

Rok 2017 Grupa IMS zamknęła szacunkowo z 9,9 mln zł zysku operacyjnego (EBIT) i 13,5 mln zł wyniku EBITDA.

 

Autor:jd

Więcej informacji:Grupa IMS, wyniki finansowe

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas