Reklama2017-03-08
0

Grupa Muszkieterów zaczyna 10. edycję kampanii „Muszkieterowie dla Polek”

W środę rozpoczęła się jubileuszowa, X edycja prozdrowotnej kampanii „Muszkieterowie dla Polek”. W ramach akcji kobiety będą miały okazję poddać się profilaktycznym badaniom mammograficznym. Na jej inaugurację Grupa Muszkieterów przygotowała konkurs „Pier(w)si do komplementów”.

Grupa Muszkieterów zorganizowała kampanię edukacyjną z zakresu zapobiegania rakowi piersi „Muszkieterowie dla Polek”.

W ramach jubileuszowej, X edycji kampanii, firma przygotowała konkurs na „Pier(w)si do komplementów”. Ma on na celu skłonienie mężczyzn, by zachęcali bliskie im kobiety do dbania o siebie i swoje zdrowie. By wziąć udział w konkursie należy wejść na dedykowaną stronę pierwsidokomplementow.pl i w 140 znakach skomplementować biust wybranej kobiety i zmotywować ją do zbadania piersi. Autorzy najciekawszych i najzabawniejszych odpowiedzi otrzymają 3 karty upominkowe na bieliznę o wartości 800 zł każdy. Konkurs trwa  do 31 marca.

Bezpłatne badania skierowane są do Pań w wieku 50-69 lat, które w ciągu ostatnich dwóch lat nie wykonywały mammografii. Właśnie w tej grupie wiekowej, czyli u kobiet w wieku pomenopauzalnym, obserwowana jest największa zachorowalność na raka sutka.

Grupa Muszkieterów przy organizacji kampanii ponownie korzysta z fachowej pomocy Niepublicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Diagnostyk” z Zielonej Góry. Mammobusy ośrodka, będą czekały na pacjentki na parkingach wybranych sklepów Intermarché i Bricomarché.

Od 2008 roku w ramach kampanii Grupy Muszkieterów przebadało się 45 tysięcy. Polek. Akcja „Muszkieterowie dla Polek” potrwa do grudnia 2017 roku.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas