Reklama2009-10-15
0

Grupa Muszkieterów zmienia identyfikację wizualną

Z okazji 40-lecia istnienia Grupa Muszkieterów zmieniaidentyfikację wizualną. Nowe logo firmy podkreśla jej dynamicznycharakter.

Logo Grupy Muszkieterów zmienione z okazji 40-lecia jejistnienia składa się z pociągłych, ostro zakończonych formsymbolizujących dynamikę firmy i układających się wczerwono-czarnego muszkietera. Odświeżenie identyfikacji wizualnejGrupy Muszkieterów jest również związane z jej planami rozwoju iotworzenia w Polsce kolejnych 40 supermarketów Intermaché iBricomarché, których loga też zostały unowocześnione.

GrupaMuszkieterow

Zmieniona identyfikacja zostanie wprowadzona na fasady sklepównależących do Grupy Muszkieterów oraz do ichwystroju i dodatkowych elementów wizualnych. Nowy logotypprzygotowała agencja Carré Noire z Francji.

Autor:tw

Więcej informacji:Grupa Muszkieterów

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas