Reklama2023-03-21
1

Nowy program lojalnościowy Intermarché. Rusza akcja Interkasa

W ramach kampanii „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché” (Grupa Muszkieterów) marka przekonuje, że samo oszczędzanie nie oznacza rezygnacji z przyjemności. Oszczędnie nie musi oznaczać biednie.

Kampania Intermarché rozpoczęła się 16 marca. Sieć pokazuje, że oszczędzanie może stać się stylem życia i jest okazją do zrobienia czegoś w inny sposób.

Jak działa promocja Interkasa

Równolegle sieć uruchamia nowy program lojalnościowy dla stałych klientów. Od 23 marca do 21 kwietnia posiadacze karty Moje Intermarché będą mogli skorzystać z akcji promocyjnej Interkasa. Dzięki skanowaniu karty i napełnianiu specjalnego paska postępu klienci będą mogli odbierać e-bony na zakupy po przekroczeniu wyznaczonych progów. Pierwszy bonus zyskują po wydaniu na zakupy łącznie 500 zł, drugi zaś – po przekroczeniu kwoty 950 zł.

Obserwacja paska postępu możliwa będzie w aplikacji mobilnej lub na stronie internetowej.

Akcja promowana jest spotami oraz kampaniami display na platformach VOD, zasięgowych portalach online oraz w materiałach BTL w sklepach. Zakup i planowanie mediów przeprowadził Mediacom, a koncept kreatywny przygotowała 2012 Agency.

Intermarché współpracowało także z domem produkcyjnym Ilmatic, studio postprodukcyjnym Vein Postproduction. Natomiast za dźwięki i kompozycję muzyki i jingla odpowiadał Marek Domański z Beat Shop.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas