Internet 2013-09-12
3

Grupa o2 uruchomiła Kafeteria.tv

Ruszył serwis Kafeteria.tv, wersja wideo kobiecej witryny Kafeteria.pl (Grupa o2). Na stronie dostępnych będzie 9 autorskich cykli programów.

Jesienna ramówka Kafeteria.tv będzie oparta na 9 autorskich cyklach. Są to „Kwestionariusz” (wywiady z blogerami i projektantami mody), „DIY” (o własnoręcznym przerabianiu ubrań i dodatków), „StudioKafe” (wywiady osobami ze środowiska polskiej mody, kultury i sztuki oraz gwiazdami internetu), „Moda na gotowanie” (program kulinarno-rozrywkowy), „Bułka z masłem” (program kulinarno-poradnikowy), „Krok po kroku” (o urodzie i trendach w makijażu), „Specjalista radzi” (z dietetykami, seksuologami i stomatologami mówiącymi o zdrowiu, profilaktyce i aktywnym stylu życia), „Pierwszy plan” (prezentujący relacje i kulisy z najbardziej interesujących wydarzeń w Warszawie) oraz program „Gry miejskie” (uliczne sondy przeprowadzane z warszawiakami).

Autorskie cykle będą stanowić ok. 80 proc. wszystkich materiałów wideo na Kafeteria.tv. Pozostałe 20 proc. wypełnią m.in. produkcje tworzone przez serwis Pudelek.tv. Cały serwis jest skierowany do nowoczesnych kobiet z dużych i średnich miast.

- Uruchamiamy pierwszą tej skali w polskim Iinternecie telewizję internetową dla kobiet opartą na własnych programach. Zależy nam na dostarczaniu szerokiego spektrum treści. Startujemy z kilkoma formatami, a w kolejnych miesiącach zaprezentujemy następne tytuły i tematy. Stawiamy na rozrywkowe i poradnikowe treści, które mogą uzupełniać materiały redakcyjne ukazujące się w serwisach w ramach Grupy o2 - opisuje Paulina Górska, product manager Kafeteria.tv. - Głównym źródłem przychodów będą wpływy z emisji pre-rolli, ale dzięki produkcjom własnym odpowiedniej jakości, mamy szerokie pole do współpracy z markami, które poszukują możliwości lokowania produktu - dodaje.

Kafeteria.tv ma być wersją wideo Kafeteria.pl, która w ostatnich miesiącach stała się najpopularniejszym serwisem Grupy o2, wyprzedzając o2.pl. W czerwcu br. Kafeteria.pl miała 3,37 mln użytkowników i 23,3 mln odsłon, a średni czas na użytkownika wyniósł 9 minut (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki).

Kafeteria.tv jest trzecim serwisem Grupy o2 z autorskimi treściami wideo. Od półtora roku działa Pudelek.tv, natomiast uruchomiony przed rokiem Lajk.tv został zamknięty z końcem kwietnia br., przy czym na go zastąpić nowa wersja Syrenki.tv (więcej na ten temat).

Autor: tw

Więcej informacji: Kafeteria.tv, Grupa o2, Kafeteria.pl

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas