Reklama2013-10-02
0

Grupa Thomas Cook z nowym logo

Grupa Thomas Cook zmieniła swoje logo. Nowy znak będzie także elementem identyfikacji wizualnej należącego do koncernu biura podróży Neckermann Polska.

W nowym logo Grupy Thomas Cook miejsce globu zajęło słoneczne serce. Będzie ono elementem identyfikacji wizualnej większości marek wchodzących w skład koncernu.

Proces rebrandingu, w ramach którego nowe logo pojawi się m.in. na stronach internetowych, w nowych katalogach i w hotelach, będzie przebiegał stopniowo. Do 2014 r. stary glob ma zniknąć z należących do grupy samolotów.

W ramach rebrandingu, obok logo Neckermann Polska pojawi się napis "Part of the Thomas Cook Group" wraz ze słonecznym sercem. W najbliższym tygodniu jako element identyfikacji wizualnej biura podróży pojawi się ono na 20 własnych witrynach i 45 franczyzowych. Do końca października br. będzie widoczne także w około 800 punktach agencyjnych.

Autor:km

Więcej informacji:Thomas Cook, Neckermann Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas