Telewizja2015-10-17
2

Grupa TVP na czele całego rynku, stacje Polsatu liderem w grupie komercyjnej

Telewizja Polska we wrześniu 2015 roku zanotowała najwyższy łączny udział swoich kanałów w całym rynku telewizyjnym. Zaś na czele grupy komercyjnej znalazła się Telewizja Polsat.

Łączny udział wszystkich kanałów Telewizji Polskiej we wrześniu 2015 roku wyniósł 30,57 proc. To o 7,34 proc. więcej niż we wrześniu 2014 roku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Udział wszystkich stacji Grupy Polsat w analizowanym okresie wyniósł 23,85 proc., czyli o 1,02 proc. więcej niż rok wcześniej. Dało to jej drugą lokatę w zestawieniu.

Z kolei trzecie miejsce zajęła Grupa TVN, której łączny udział uplasował się na poziomie 20,68 proc., aż o 6,93 proc. mniejszym niż we wrześniu 2014 roku.

Warto dodać, że łączny udział wszystkich trzech grup uplasował się na poziomie 75,10 proc. Był on o 1,06 proc. wyższy niż w analogicznym okresie ub.r.

Zobacz tabelę

W grupie komercyjnej największy łączny udział wśród głównych nadawców miała już Grupa Polsat, której wynik we wrześniu 2015 roku to 26,15 proc., czyli o 1,08 proc. więcej niż we wrześniu 2014 roku.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/tvp-info-na-czele-kanalow-tematycznych-polsat-sport-mocno-do-gory-top-25 ##

Z trzeciej na drugą pozycję awansowała Telewizja Polska. Jej kanały w tej grupie wiekowej w zeszłym miesiącu miały łącznie 23,23 proc. udziału, po wzroście o 8,20 proc. Na trzecią lokatę spadła zaś Grupa TVN, której wynik we wrześniu br. zmalał o 3,98 proc. do 22,89 proc.

Łączny udział Grupy Polsat, TVP i TVN wyniósł tutaj 72,27 proc., po wzroście o 1,53 proc.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas