Technologie2008-03-12
0

Gry komórkowe w Facebook

Strony społecznościowe, takie jak Facebook, będą głównym środkiedystrybucji gier na urządzenia mobilne. W zeszłym roku zabrakłoznaczących inwestycji operatorów telefonii komórkowych w rozwójtego rynku.

W związku z tym producenci gier zaczynają wykładać własne środkina marketing, aby zwiększyć przychody. "Rynek gier mobilnych oddłuższego czasu przestał się rozwijać. Zaledwie 5% użytkownikówfaktycznie rejestruje i kupuje gry, w serwisach, które to oferują",mówi Daniel Winterbottom, analityk z firmy Informa. "Operatorzytelefonii przeznaczają bardzo niewielkie środki na promocję nowychtytułów."

Tacy producenci gier, jak Digital Chocolate, zaczynają promowaćswoje produkcje samodzielnie, zwłaszcza w portalachspołecznościowych. Umieszczenie gry Tower Bloxx w serwisieFacebook, przyniosło wymierny efekt - 400 tys. nabywców tegotytułu.

"Rezultaty tej decyzji przerosły nasze oczekiwania", mówi IlkkaPaananen, odpowiedzialny za projektowanie gier w firmie DigitalChocolate. "W tym roku planujemy sprzedawać w ten sposób wszystkienasze najważniejsze produkcje."

Źródło: Next Generation

Autor:4press

Więcej informacji:Facebook, gry komórkowe

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas