Reklama2019-04-04
1

Grzegorz Roszkowski w dziale strategii K2 Precise

Grzegorz RoszkowskiGrzegorz Roszkowski

Grzegorz Roszkowski objął stanowisko senior strategy managera w agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise.

Grzegorz Roszkowski będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii mediowych opartych na danych oraz integrację działań online-offline klientów.

Poprzednio pracował w domu mediowym Starcom, gdzie zarządzał zespołem klienckim i prowadził obsługę strategiczną oraz agencją komunikacji marketingowej - ONE House. Tam współtworzył od podstaw dział mediowy agencji, realizował projekty integrujące media, kreację, produkcję oraz shopper marketing. Pracował m.in. dla takich marek jak: Lotos, Warta, Intermarche, Royal Canin, Domino’s Pizza czy SuperDrob.

K2 Precise obsługuje takie marki jak Danone, Nutricia, Carrefour, Pracuj.pl czy Play.

Autor:jd

Więcej informacji:Grzegorz Roszkowski, K2 Precise

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas