Reklama 2011-05-06
1

Grzeszna przyjemność reklamuje jogurty Milko (wideo)

W telewizji startuje kampania reklamowa jogurtów deserowych Milko (Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol”). Akcję przygotowały firmy Legend Group, Red Carpet i MEC.

Reklama telewizyjna jogurtów Milko jest wystylizowana na włoski film, którego bohaterki zwierzają się księdzu z grzesznej ich zdaniem przyjemności. Na końcu spotu okazuje się, że również duchowny gustuje w tych produktach.

Kampania w zabawny sposób namawia do akceptacji własnych słabości i nieskrępowanego delektowania się jogurtami Milko Przekaz reklamuje ich wszystkie cztery smaki: Stracciatella,Tiramisu, Wanilia i Czekolada.


Spot od 6 maja jest emitowany w kanałach – ogólnopolskich i tematycznych – z oferty TVP, TVN, Polsatu i At Media. Celem akcji – zaplanowanej do 29 maja – jest podnoszenie świadomości i wzrost sprzedaży produktów Milko oraz budowanie wobec niej lojalności konsumentów.

Koncept kreatywny kampanii opracowała agencja reklamowa Legend Group, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Red Carpet, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor: tw

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas