Reklama2020-06-29
2

"ŁaciaTY i JA" - nowa kampania serków Mlekpolu

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol prowadzi kampanię promującą serki śmietankowe Łaciate. Akcję pod hasłem "ŁaciaTY i JA"  przygotowały agencje Media Republic i Change Serviceplan.

W kampanii zostanie zaprezentowana nowa komunikacja wizerunkowa oraz internetowe spoty reklamowe o długości 15 i 6 sekund. Działania zostaną wsparte kampanią w mediach społecznościowych oraz banerową, dodatkowymi akcjami #łaciatakanapka i #łaciateprzepisy, a także współpracą z influencerami.

Uzupełnieniem kampanii jest konkurs z nagrodami.

- Naszym celem jest zainspirowanie konsumentów do kreatywnego wykorzystania szerokiego asortymentu serków oraz ciekawego urozmaicenia standardowych kanapek, jedzonych na co dzień - komentuje Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu SM Mlekpol.

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic, za organizację sesji zdjęciowej i produkcję spotów odpowiedzialne jest Media Ready.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas