Prasa2017-10-29
0

„Guardian” ma 800 tys. subskrybentów, przychody od czytelników wyższe niż z reklam

Katharine Viner, redaktor naczelna „Guardiana”Katharine Viner, redaktor naczelna „Guardiana”

Katharine Viner, redaktor naczelna Guardian News and Media poinformował, że internetowy serwis dziennika „The Guardian” zanotował ponad 800 tysięcy płacących subskrybentów, stabilna jest także sprzedaż papierowego wydania gazety. W ciągu roku Guardianowi przybyło 300 tysięcy płatnych użytkowników, a przychody z subskrypcji przewyższają obecnie te osiągane z segmentu reklamowego.

Na osiągnięcia „Guardiana” w segmencie cyfrowym Katharine Viner, redaktor naczelna Guardian News and Media, zwróciła uwagę w artykule na stronie serwisu.

Według opublikowanych informacji obecnie z internetowego serwisu „Guardiana” korzysta ponad 800 tys. użytkowników płacących subskrypcje za pełen dostęp do treści zamieszczanych przez wydawcę.

Viner podkreśliła, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy liczba subskrybentów „Guardiana” wzrosła o 300 tys. i był to dwukrotnie wyższy przyrost niż rok wcześniej. Obecnie płatni czytelnicy serwisu pochodzą ze 140 krajów na świecie.

Szefowa Guardian News and Media zaznaczyła, że obecnie przychody wydawcy z cyfrowych subskrypcji są po raz pierwszy w historii wyższe niż te osiągane dzięki reklamom na stronach internetowych. Dodatkowo utrzymuje się też na stałym poziom sprzedaż papierowych wydań „Guardiana” i „Observera” wydawanych przez koncern.

 

Autor:ps

Więcej informacji:Guardia, Katharine Viner

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas