PR2022-12-22
2

GymBeam stawia na Personal PR

Internetowy sklep z akcesoriami sportowymi GymBeam powierzył planowanie i realizację działań PR agencji Personal PR.

Jak dotąd GymBeam w Polsce mocno pozycjonowało się w mediach społecznościowych. Marka współpracowała z influencerami takimi jak: Monika Kołakowska, Adam Modzelewski, Anna Karcz, Kasia Bielecka, Natalia Czajkowska, Siimonte czy Marsiia. Teraz GymBeam planuje zwiększyć swoją obecność w polskich mediach offline i online oraz budować świadomości marki także poza sieciami społecznościowymi.

 

– Do tej pory skupialiśmy się głównie na działaniach w mediach społecznościowych. W 2023 roku chcemy krok po kroku rozwinąć również naszą komunikację PR-ową. Szukaliśmy agencji, która będzie najbardziej odpowiadała ideom naszej marki. Dzięki tej współpracy chcemy dotrzeć do jak największej grupy odbiorców również poza miłośnikami sportu – dodaje Peter Rak, country manager GymBeam. – Współpraca z doświadczoną agencją ma na celu wprowadzenie GymBeam do szerszej świadomości na rynku polskim - dodaje.

GymBeam skupia się na trzech segmentach: odżywkach dla sportowców, zdrowej żywności oraz odzież i akcesoriach sportowych.

– Złożony proces wyłonienia agencji potwierdził tylko po naszej stronie, że GymBeam ma do zaproponowania na rynku nie tylko najwyższej jakości produkty, ale też bazę wiedzy eksperckiej, którą będziemy wykorzystywać w działaniach edukacyjnych i informacyjnych na naszym rynku. Przygotowaliśmy dla GymBeam koncepcję wielopoziomowych działań PR i cieszymy się, że ostatecznie to my zostaliśmy zaproszeni do współpracy – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR.

Autor:jd

Więcej informacji:GymBeam, Personal PR

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas