Reklama 2019-05-14
1

H&M stawia na naturalność w kampanii kostiumów kąpielowych

W najnowszej sesji zdjęciowej kostiumów kąpielowych H&M prezentuje modeli o różnych typach sylwetki w duchu akceptacji własnego ciała.

Zdjęcia do promocji kolekcji kostiumów kąpielowych H&M przygotowano w duchu ciałopozytywności (body positive). Przed obiektywem stanęły modeli w rozmiarach odbiegających od narzuconych przez świat mody wymiarów. Widzimy kobiety o różnych typach sylwetki. Cała sesja nie była podawana dodatkowej obróbce w programach graficznych.

Zdjęcia można oglądać m.in. na kanałach social media H&M.

Marki idą w stronę body positive

H&M to kolejna marka stawiająca na naturalność w komunikacji marketingowej. Niedawno na naszych łamach informowaliśmy o działach marki bielizny Etam, która publikuje w swoich social mediach wizerunki kobiet o pełniejszych kształtach czy z widocznym cellulitem.

Z kolei Gucci wykorzystano do promocji szminek niedoskonały zgryz punkowej piosenkarki Dani Miller.

Autor: jd

Więcej informacji: H&M, ciałopozytywność, body positive

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas