Reklama2017-09-19
2

Haier promuje się grą słów „We take you Haier”

Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania telewizyjna producenta AGD Haier. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają wewnętrzny dział marki oraz Grape Film, ClickAd Interactive i Best Brands PR.

Hasło przewodnie kampanii brzmi „We take you Haier”, które ma nawiązywać do relacji marki z konsumentami. Spot prezentuje funkcjonalności modeli chłodziarko-zamrażarki A3FE742CMJ oraz pralki HW70-14636S. Reklama emitowana będzie do 15 października w kanałach tematycznych Grupy TVN, Polsat oraz IDM.

Koncept spotu został opracowany przez polski oddział Haier, produkcją zajęło się studio Grape Film, za zakup mediów i działania koordynacyjne kampanii odpowiada agencja ClickAd Interactive, a działania PR prowadzi agencja Best Brands PR.

W przeszłości firma zrealizowała wspólny spot z marką litewskiej wody mineralnej Vytautas, utrzymany w nieszablonowej i humorystycznej konwencji.

Autor:jd

Więcej informacji:Haier

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas