Reklama 2022-08-25
0

Hand Made odpowiada za social media marki Curly

fot. mat.pras. fot. mat.pras.

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg firmy Lorenzna obsługę kanałów social media marki Curly.

Zakres współpracy obejmuje kreację i moderację na Facebooku oraz Instagramie. Podczas współpracy planowane są kampanie z udziałem Influencerów oraz gry aktywizujące użytkowników.

- Wybraliśmy Hand Made w procesie przetargu, ponieważ jej oferta była zgodna z naszymi oczekiwaniami oraz wizją marki Curly. Wiedza i doświadczenie agencji przekonały nas, że Hand Made będzie mogła zbudować atrakcyjną i nowoczesną platformę komunikacji w social media  dla naszej marki Curly oraz zapewni nam profesjonalną obsługę i doradztwo - mówi Julita Pietrzkiewicz, brand managerka marki.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę.

Autor: bg

Więcej informacji: Lorenz, Curly, Hand Made, social media

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas