Reklama2023-07-01
0

Hanna Przybylska-Wawrzyniak group sales manager w LTTM

Hanna Przybylska-Wawrzyniak Hanna Przybylska-Wawrzyniak

Hanna Przybylska-Wawrzyniak awansowała na stanowisko group sales managerki w agencji influncer marketingowej LTTM.

Hanna Przybylska-Wawrzyniak będzie odpowiedzialna za zarządzanie częścią zespołu sprzedaży, którego rolą jest nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, rozwój nowego biznesu, przygotowanie ofert koncepcyjno-strategicznych w obszarze influencer marketingu oraz koordynacja działań towarzyszących wdrażaniu kampanii.

Hanna Przybylska-Wawrzyniak od ponad 15 lat jest związana z agencjami marketingowymi. Realizowała kampanie wizerunkowe i aktywacje wspierające sprzedaż B2B oraz B2C dla takich klientów jak Henkel, Nestle czy McCormick. Rok temu dołączyła do zespołu LTTM i zajmowała się wsparciem klientów w działaniach influencer marketingowych.

Grupa LTTM powstała jako zwieńczenie serii przejęć zrealizowanych przez Mediacap w segmencie influencer marketingu. Wiosną 2017 roku holding zainwestował 2,8 mln zł plus premie w pakiet kontrolny agencji TalentMedia, potem kupował jej kolejne pakiety. Natomiast TalentMedia w 2017 roku kupiła agencję Gamellon, a rok później - Gameset, obie wchłonęła do swojej struktury.

Agencja LTTM i jej spółka zależna LifeTube w 2022 r. osiągnęły łącznie wzrost przychodów o 38,3 proc. do 85,5 mln zł i 3,16 mln zł zysku netto. Na dywidendy przeznaczyły 3,2 mln zł.

Autor:jd

Więcej informacji:Hanna Przybylska-Wawrzyniak, LTTM

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas