Reklama2021-01-25
0

Harbingers content marketingowo dla Neonet

Sieć elektromarketów Neonet rozpoczyna współpracę z agencją  performance marketingu Harbingers. Zespół realizuje dla klienta aż 13 równocześnie prowadzonych projektów content marketingowych.

Neonet i Harbingers rozpoczęły planowaną na dwa lata współpracę, której celem jest wyraźne zwiększenie sprzedaży z bezpłatnych wyników wyszukiwania Google (SEO) w sklepach neonet.pl i neo24.pl oraz rozwój performance content marketingu.

Agencja ma za zadanie rozbudowane działania SEO przy współpracy z partnerem IT oraz 13 równocześnie prowadzonych projektów content marketingowych.

- Duża część wynagrodzenia agencji to tzw. “succes fee”, czyli wynagrodzenie powiązane ze wzrostem przychodów, wygenerowanych z SEO. W wyzwanie zaangażowanych jest ponad 80 doświadczonych specjalistów - z obszaru IT, SEO, Content Marketingu, redaktorów i edytorów, analityków, czy zakupowców - opisuje Kornel Dulęba, CEO Harbingers.

Autor:jd

Więcej informacji:Neonet, Harbingers, SEO, content marketing

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas