Internet2022-12-17
4

Ponad 400 tysięcy polskich widzów dokumentu "Harry&Meghan" Netfliksa

Kadr z filmu Kadr z filmu "Harry&Meghan"/Neflix

W Polsce nowy dokument Netfliksa "Harry&Meghan" o eks-royalsach obejrzało w pierwszych dniach od premiery 420 tysięcy widzów - wynika z danych firmy PlumResearch, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. W naszym kraju popularniejszy był w tym czasie tylko serial “Wednesday”.

W sześcioodcinkowym dokumencie Netfliksa książę i księżna Sussex ze szczegółami opowiadają o swoim życiu na brytyjskim dworze, relacjach z rodziną królewską i pamiętnym Megxicie. Trzy pierwsze odcinki dokumentu "Harry&Meghan" trafiły do biblioteki Netfliksa 8 grudnia. Kolejne trzy pojawiły się tydzień później, 15 grudnia.

Serial został mocno skrytykowany zwłaszcza na Wyspach Brytyjskich. Pierwsze trzy odcinki dokumentalnego serialu Netflixa "Harry & Meghan" nie zawierają niczego, co naprawdę mogłoby wstrząsnąć brytyjską monarchią, a stopnień skoncentrowania się książęcej pary na sobie jest trudny do zniesienia - uważają brytyjscy komentatorzy.

Brytyjskie media są raczej zgodne, co do tego, że rodzina królewska może jak na razie odetchnąć z ulgą, bo zwiastuny serialu zapowiadały, iż będzie znacznie gorzej. Zgodne są też co do tego, że poziom skoncentrowania się przez Harry'ego i Meghan na sobie i ich nieustanne przedstawianie się jako ofiary czynią ten serial trudnym do oglądania bez poczucia znużenia i zażenowania.

Rekord Netfliksa

Jak wynika z danych Netfliksa, serial „Harry & Meghan” w pierwszym tygodniu od premiery osiągnął najwyższą oglądalność w historii wszystkich produkcji dokumentalnych tej platformy. Tytuł na całym świecie oglądano łącznie przez 8,1,55 mln godzin. Przynajmniej jeden z pierwszych trzech odcinków obejrzano w 28 mln gospodarstw domowych.

Ile osób obejrzało "Harry&Meghan" w Polsce, Wielkiej Brytanii i USA

Nowe dane o oglądalności produkcji dostarcza platforma Showlabs by PlumResearch. Z analizy udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl wynika, że w ciągu pierwszych 4 dni po premierze serial “Harry&Meghan” znalazł się na pierwszym miejscu Top 10 seriali w Wielkiej Brytanii oraz na drugim miejscu w Stanach Zjednoczonych i w Polsce.

W Wielkiej Brytanii, między 8 a 11 grudnia, serial obejrzało 4,56 miliona unikalnych widzów (UV), w Stanach Zjednoczonych 16,85 miliona UV, a w Polsce 420 tysięcy.

W Stanach Zjednoczonych i w Polsce serial wyprzedził hit ostatnich tygodni — “Wednesday”.

“Harry&Meghan” - oglądalność w Polsce - TOP10 (8-11 grudnia)

“Harry&Meghan” - oglądalność w Wielkiej Brytanii - TOP 10 (8-11 grudnia)

“Harry&Meghan” - oglądalność w USA - TOP 10 (8-11 grudnia)

W Polsce w dniu premiery "Harry&Meghan" obejrzało 140,1 tys. widzów, kolejnego dnia prawie 160 tysięcy, a dwa dni po premierze ta liczba spadła do około 126,8 tys. Później nastąpił już wyraźniejszy spadek.

W USA w dniu premiery serial obejrzało 4,05 mln widzów, w Wielkiej Brytanii 2,22 mln. W kolejnych dniach zainteresowanie produkcją systematycznie spadała.

"Harry&Meghan" - oglądalność dzień po dniu (8-11 grudnia)


PlumResearch to firma wyspecjalizowana w precyzyjnym pomiarze oglądalności platform streamingowych, dysponująca panelem widowni online i dostarczająca swoim klientom dane z 75 rynków. Firma stworzyła autorską platformę Showlabs.

Autor:jd

Więcej informacji:Netflix, Harry&Meghan, PlumResearch

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas