Reklama2019-07-24
1

Hasko-Lek reklamuje środek na potencję Mensil

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej męskiej marki produktu na potencję Mensil (Hasko-Lek). Hasło przewodnie kampanii to "Mężczyzna nie wymięka". 

Podobnie jak w poprzedniej wersji spotu, kreacja utrzymana jest w klimacie kultowego filmu „Ojciec Chrzestny”. W trakcie  spotkania „na szczycie” główny bohater składa propozycję nie do odrzucenia. Wskazuje na mocne zalety wynikające ze stosowania produktu Mensil.

Najnowszą reklamę marki Mensil zobaczymy w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat oraz w pasmach tematycznych.

Autor:jd

Więcej informacji:Hasko-Lek, Mensil

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas