Badania2018-04-18
2

Havas Media Group powołuje jednostkę analityczną DBI. Na jej czele Wiola Łada-Szewczenko

Havas Media Group, do której należą m.in. domy mediowe Havas Media i Arena Media utworzyła w swoich strukturach nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence). Kieruje nią Wiola Łada-Szewczenko, pełniąca również funkcję szefowej Ecselis.

DBI to zespół diagnostów zajmujących się danymi, którzy doradzają klientowi w zrozumieniu pełnej wartości potencjału digitalowego jego firmy. Jednostka, na czele której stoi Łada-Szewczenko, wykorzystując analitykę oraz narzędzia data driven marketingu.

- Dane i technologia mają szczególne znaczenie w komunikacji marek. Ich zbieranie i przetwarzanie stanowi wyzwanie dla marketerów z uwagi na między innymi silosową budowę struktur większości firm. DBI to zespół 8 ekspertów z zakresu analityki, ekonometrii, implementacji technologicznej. Jako specjaliści posiadający różnorodne doświadczenie budujemy dla naszych klientów zintegrowany ekosystem danych generowanych przez markę i tworzonych o marce - mówi Wiola Łada-Szewczenko, head of DBI w Havas Media Group.

Jak podaje HMG, uruchamiając jednostkę DBI wkracza w nowy obszar biznesowy, poszerzając kompetencje digitalowe całej grupy, a co za tym idzie portfel usług konsultingowych opartych na analizie danych.

 - Na bieżąco obserwujemy rynek i dostosowujemy się do jego wymogów, widzimy, że klienci oczekują pomocy w zarządzaniu danymi i w całym procesie transformacji technologiczno-digitalowej swojego biznesu. Bardzo ważne jest dla nas w związku z tym wspieranie marek i zwiększanie ich rentowności, m.in. dzięki zdefiniowaniu potrzeb w zakresie gromadzenia danych, określeniu optymalnego sposobu ich zbierania, a następnie wdrażaniu rozwiązań i konkretnych narzędzi – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group.

W skład Havas Media Group wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (globalna technologia do programatycznego zakupu powierzchni reklamowej), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań 3i. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas