Reklama2023-12-15
1

Havas Media obronił w przetargu budżet mediowy Lidla

Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu mediowym Lidla, tym samym będzie kontynuować trwającą od 2016 roku obsługę tego klienta w zakresie kompleksowego planowania, optymalizacji i zakupu mediów.

W wyniku rozstrzygniętego przetargu Havas Media pozostaje agencją mediową Lidla. Agencja jest odpowiedzialna za obsługę kampanii reklamowych klienta zarówno w kanałach online, jak i offline. 

Na ponowny wybór Havas Media wpływ miały przede wszystkim najwyższe oceny oferty pod kątem zaproponowanej strategii rozwoju marki oraz zadowolenie z dotychczas prowadzonych działań. 

Obecna współpraca trwa od 2016 r. i będzie kontynuowana w najbliższych latach. 

Obie firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły nową umowę. Nie zdradzają też, ile i jakie inne agencje walczyły o budżet mediowy Lidla. 

Lidl jest aktualnie w trakcie przetargu reklamowego, w którym uczestniczy też pracująca dla tej sieci dyskontów GPD Agency. 

 

Autor:bg

Więcej informacji:Lidl, Havas Media, przetarg mediowy

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas