Sieć domów mediowych Havas Media wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego Jacobs Douwe Egberts, właściciela takich kawowych marek, jak Jacobs, Kenco, Tassimo i Douwe Egberts. Obroniła klienta, dla którego pracowała od 5 lat.
Havas Media Group utrzymała obsługę skonsolidowanego międzynarodowego budżetu mediowego o wartości 300 milionów dolarów (250 milionów funtów) firmy Jacobs Douwe Egberts. Przetarg trwał kilka miesięcy.
Od stycznia 2021 roku Havas będzie odpowiedzialny za planowanie i kupowanie wszystkich mediów offline i online JDE poza Ameryką Północną. Agencja współpracuje z JDE od pięciu lat, a nowa umowa ma obowiązywać przez kolejne trzy.
Według szacunków agencji międzynarodowy budżet mediowy JDE, który obejmuje 54 rynki, jest warte ponad 300 mln dolarów.
Budżet był wcześniej podzielony między Havas i Carat należący do Dentsu. Havas Media wygrał globalne (offline) konto medialne w 2014 r., podczas gdy Carat zajmował się obsługą mediową JDE w Wielkiej Brytanii od 2017 r. i dodatkowo odpowiadał za zakup mediów cyfrowych na całym świecie (plus zakupy offline w Rosji).