Reklama2015-08-25
3

Havas Media przejmuje od ZenithOptimedia Group obsługę nc+

Havas Media wygrał przetarg na obsługę mediową platformy cyfrowej nc+. W ostatnich latach zajmowała się tym ZenithOptimedia Group.

W decydującej fazie przetargu znalazły się właśnie Havas Media i ZenithOptimedia Group. nc+ wybrała pierwszą, ponieważ Canal+ blisko współpracuję z nią we Francji.

- Oba domy mediowe, które znalazły się w finale przetargu, zaprezentowały bardzo dobre, konkurencyjne oferty. Wybór był bardzo trudny, ale zdecydowaliśmy się postawić na Havas Media, biorąc pod uwagę ich doświadczenie w budowaniu marki Canal+ na rynku francuskim - wyjaśnia Jacek Balicki, wiceprezes nc+ ds. marketingu.

ZenithOptimedia Group obsługuje jeszcze trwającą obecnie kampanię nc+ reklamującą transmisje piłkarskiej Ligi Mistrzów.

Współpraca z Havas Media została już rozpoczęta, umowę podpisano na czas nieokreślony.

W połowie br. nc+ miała 2,11 mln abonentów, 3 proc. mniej niż rok wcześniej.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas